ÜNİVERSİTEYİ KAZANDIM , PEKİ ŞİMDİ NE OLACAK ?


  Ne olacak ? Başlıktan da anlaşılabileceği gibi üniversite serüvenim kazandıktan hemen sonra ki sorgu ve şaşkınlık dolu sorularımla başlamıştı. Başlamıştı diyorum çünkü sahi , kaç yıl olmuştu ? 😝
  
Geçmiş gün hangi gün , saat kaç aralığıydı oralar flu . Sınav sonucumu öğrenmek için sayfayı açtım ,bekliyorum , açılıyor..Sayfada bir süre kalakalmıştım.Bir süre bakışmış ,sonra idrak sürecim başlamıştı .Bana göre gelme ihtimali olmayan tercih listemdeki bir şehir idi . Nihayetinde doğma büyüme İstanbul'da yaşayan ve 20'li yaşlarına kadar tek başına şehir değişikliği yapmamış biri olarak farklı bir şehirde üniversite kazanmanın şaşkın ,korkulu ,bir okadar da haklı heyecanını yaşıyordum. Apar topar bavul hazırlama süreçleri ,yola çıkma telaşları hoooop Karabük Üniversitesi .
 Yurtların hepsi dolu keza pansiyonların ,özel yurtlarında.Kalacak yer telaşı, yol bilmez iz bilmez halim , küçük bir şehir eyvah ! Ne yapacağım ben tek başıma bu şehirde bakışlarım ,anskyetik durumlar .Ve Üniversitede ilk gün 

Bilen bilir ilk gün herkes birbirini yarın olmayacakmışcasına itinayla süzer , ilerde vakit geçirebilme potansiyeli olarak gördüğü kişilere de yakın durur. Hunharca gözüne kestirdiği bir arkadaş grubunun içine kendini dahil etmeye çalışır.😆 İşin raconu buralarda böyledir .😝 Beni soracak olursanız ben müşkülpesent bir durumdaydım başlarda .Tanıyarak ,gözlemleyerek canım best friends top 5 listesi oluşturacaktım , öyle de yaptım .

 Sonuç olarak  hayatımın en zor, en çokta güzel zamanlar geçirdiğim o yıllardan kazandığım en büyük destekçim olan  bonusumla 3 yıllık tecrübelerimi sırt çantama attım ..Şimdi üniversiteye yeni başlayacak olanlara altın kurallar  :
 Önceliğinizi unutmadan ;
 Her ortama atlamayın
 Üniversiteye gitmiş olmanın rehavetiyle devamsızlığın suyunu çıkartmayın 
 Daha çok eğlenin 
 Daha çok aktiviteler yapın
 Konserlere mutlaka gidin
 Daha çok fotoğraf çekin
 fotoğraf çekin,
 fotoğraf çekin ..Bir de kaleminiz, resminiz iyi olsun yada olmasın hatırlamak istediğiniz anları kaleme yada resme dökün .Söz uçar ,yazı kalır .Kesin bilgi yayılsın ..😉

Yorumlar

Popüler Yayınlar