Pandemide Nereye Gitsek?




Zor günler geçiriyoruz.Mart ayına kıyasla daha iyi mücadele vererek yola devam ediyoruz neyse ki. Normalleşme sürecine girdiğimiz şu günlerde yaşantımıza kısıtlamalarla, sosyalleşme hareketlerine set koyarak devam ediyoruz. Psikolojik olarak çöküşte, dibe vura vura sudan çıkmış balık gibi afallıyoruz.Sanırım yazın gelmesiyle de rehavete kapılmadan minik adımlar atmaya başladık hepimiz. Kendi adıma kalabalığın minimuma indiği hatta olmadığı insansız hava sahalarında nefes alacak yerler arıyorum.Bahsettiğim yerlerden birisi Emirgan Korusu.Sarıyer ilçesine bağlı Maslak, Büyükdere caddesi Emirgan istikametinde. Sabah erken saatlerinde özellikle hafta içleri bomboş.Boğaz manzarasında maskemi takıp koştum, yürüdüm, ip atladım, oturdum kısaca nefes aldım.✌ Uzmanların sürekli tembihlediği gibi kalabalık ortamdan uzak,mesafemizi koruyarak bol güneşli günler geçirelim. Buraya da oksijen deposu gidilesi yerler listesine bi' tik atmış olalım.❤







Yorumlar

Popüler Yayınlar