Maden Suyu İle Cilt Bakımı





















Özellikle mevsimsel arası geçişlerde cilt çok yorulup olumsuz etkiye maruz kalıyor .Bu olumsuz etkilere herhangi bir müdahale olmayınca ilerde malesef cilt problemlerine yol açabiliyor.Cilt bakımı söz konusu olunca büyük bütçeler harcayanlar da ,var elindeki imkanlarla daha makul fiyat aralığı belirleyenler de .Sanırım ben daha doğal yollu olanları tercih eden kesimden yanayım.

Uzmanlar maden suyunu , özellikle güzellik minerali olarak bilinen silisyum bakımından oldukça zengin olmasından dolayı cildi canlandırarak kırışıklıklara savaş açtığını söylüyor.Bunlara ek olarak faydalarını sıralayacak olursak :

Cildi temizler, ferahlatır
Parlaklık verir
Göz altı şişlik ve morluklara iyi gelir
Gözenekleri sıkılaştırır
Göz çevresindeki kırışıklıkları azaltır
Cildi gerginleştirir,nemlendirir

              Yalnız burada dikkat edilmesi gereken nokta aldığınız maden suyunun üzerinde mineralli ibaresi olup olmadığına ve içerisinde nitrit ve amonyak olmamasına dikkat edin.

                                                 Nasıl Kullanılır ?



İster direk her gün yüzünüzü yıkayarak uygulayın, isterseniz dondurarak.Ben buz kalıplarına döküp buzlukta dondurup öyle uygulama yapıyorum.Buzların yüzümü daha çok ferahlatıp gerginleştirdiğini hissediyorum. Özellikle bu yaz aylarında 10 numara beş yıldız serinletici etki yaratıyor.✌  .Unutmadan da ,
Öyle bir kere yapayım yüzüm parlasın cildim sıkı olsun diyerek malesef olmuyor. Güzellik istikrarlı bir şekilde her gün düzenli kullanımda sonuç veriyor.💗👋

Yorumlar

Popüler Yayınlar