Heyecanlı İlk Adım : "Söz"

Heyecandan kalp atışlarının nirvanaya ulaştığı hazırlıklar aylar öncesinden planlansa dahi heran herşeyde bir noksanlık hissedilen en özel anlara ilk adım ,"söz".Yazının girizgah kısmına büyük puntolarla sadece "heyecan"yazsaydım da anafikiri anlatabilirdim sanırım.😋 Aslında yapılan hazırlıkların yoğunluğu tamamen senin nasıl bir merasim düzenlemek istediğinle alakalı.Masa süslemesi yapmadan tamamen sade bir tepsi ve makasla günün temsili olarak yüzükler takılabilir. Kendim kullandığım süslemelerimi çok araştırdım.Nerde ne var haftalarca koca bir mesai harcadım da denilebilir.Bu yoldan geçenlere rehberlik etmesi açısından bir bakalım.♥️
Renk olarak leylak rengiyle gümüşü eşleştirdim. Vazo olarak klasik cam yerine krom kupa vazoyu tercih ettim.Daha gösterişli olmasını istediğim için.Her yerde özellikle çok fazla duyulmamıs no name züccaciyelerde bulabilirsiniz.Ama bunların asıl memleketi Eminönündeki tarihi "Şark Han". Daha uygun fiyat ve kesinlikle envai çeşidi. Şamdanlar ve ortancalar da engilish home & madame coco'da her zaman bulunabilir ürünler arasında.
Benim gibi battal boy masa ve ona uyumlu dökümlü masa örtüsü kullanmak isterseniz de o ölçülerde malesef hazır bulamayacaksınız.Onuda parlak saten tercih etiiğimiz için yılların Bursa Pazarından metreyle istediğim ebatlarda kestirip masa örtüsüne dönüştürdük.
Olmazsa olmaz balonlar(metalik olanlar daha parlak duruyor) ve Pleksi yazılar da Tahtakale.

Yorumlar

  1. Mükemmel çok güzel seçimler ve ayrıca mütevazı sonraki güzel anların konseptini sabırsızlıkla bekliyorum ❤️❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar